Język angielski


[pobierz] 0.1 MB język angielski kl. I na dzień 25.03.2020

Drodzy Uczniowie i Rodzice!
Czas powtórek już za nami, teraz będziemy wspólnymi siłami realizować podstawę programową. Wiem, że mieliście Państwo możliwość odebrania podręczników ze szkoły, ale gdyby jednak okazało się, że ktoś nie ma w domu książek, bardzo proszę o bezpośredni kontakt ze mną anna.kuzma.iwan@gmail.com, będę wtedy wysyłać Państwu screeny stron oraz ewentualnie nagrania.
Dziś poznajemy nowe słownictwo z podręcznika ze strony 72: eyes, ears, mouth, nose i head.
Żeby poznać wymowę słówek, odtwórzcie proszę nagranie 2/22 i powtarzajcie te zwroty.
Słówka powtórzone za nagraniem? W takim razie przechodzimy do zeszytu ćwiczeń
Proszę wszystkich uczniów o wykonanie zad. 1/86 i 4/87. Poszło szybko i sprawnie? W takim razie CHĘTNI uczniowie mogą podjąć się zad. 2/86 i/lub 3/87.
Zachęcam wszystkich do słuchania i nauki wierszyka (nagranie 2/17, tekst na str. 116 – lewy dolny róg). Być może za jakiś czas zechcecie pochwalić się swoim wykonaniem i wyślecie mi filmik? Byłoby super!
Tyle na dzisiaj powtarzajcie codziennie nowe słówka  mile widziane zdjęcia z wykonanymi zadaniami w zeszycie ćwiczeń (anna.kuzma.iwan@gmail.com).
See you on Monday!
Anna Kuźma-Iwan

[pobierz] 0.1 MB język angielski kl. I na dzień 30.03.2020

Good morning Children!
How are you?
Dziękuję za wiadomości z Waszymi pracami z języka angielskiego niektórzy nawet pochwalili się piękną recytacją wierszyka – jestem z Was bardzo dumna!
Dziś poznacie słówka za pomocą których wyrażamy emocje (podręcznik strona 74): happy – szczęśliwy, sad – smutny, surprised – zaskoczony, scared – przestraszony i angry – zły.
Żeby poznać wymowę słówek, odtwórzcie proszę nagranie 2/26 i powtarzajcie te zwroty.
Podaję link do wierszyka/piosenki, w którym są te nasze słówka (i nie tylko), ale polecam włączyć, żeby dzieci się osłuchały z wymową i od razu kojarzyły jakie to emocje:
https://www.youtube.com/watch?v=zEk48QQSPo4


Wymowa utrwalona? Popatrzcie na buźki w zadaniu 2/75 i spróbujcie powiedzieć jakie emocje wyrażają, np. I’m happy.
Teraz przechodzimy do zeszytu ćwiczeń. Proszę wszystkich uczniów o wykonanie zad. 1 i 2/88 i 3/89. CHĘTNI uczniowie mogą zrobić zad. 4/89.
Zachęcam wszystkich do słuchania i nauki wierszyka (nagranie 2/17, tekst na str. 116 – lewy dolny róg). Jak już wcześniej napisałam, słyszałam już kilka pięknych recytacji!
Drodzy Uczniowie powtarzajcie codziennie nowe słówka
Drodzy Rodzice pamiętajcie, że służę pomocą oraz (w miarę Waszych możliwości) czekam na zdjęcia/ nagrania/ filmiki (raz w tygodniu)  anna.kuzma.iwan@gmail.com.
Lots of love,
Anna Kuźma-Iwan